Nawigacja

REKLAMA

Aktualnie online

· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 1
· Najnowszy użytkownik: Misiumaster

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

05/01/2011
Sad

Ankieta

Czy podoba Ci się strona?

Tak
Tak
100% [1 głos]

Może być
Może być
0% [0 głosów]

Nie
Nie
0% [0 głosów]

Jest okropna !
Jest okropna !
0% [0 głosów]

Ogółem głosów: 1
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 01/01/2011

Questy - Ithan

1. Zegar w Ithan się popsuł (9 lvl)idź do nadzorcy baraków – teraz musisz załatwić orkiestrę bo córa nadzorcy ślub bierze – pogadaj z Alan’em przy fontannie w Torneg – i wróć do nadzorcy baraków w Ithan – da zębatki do zegara – idź do Niela przy zegarze – 987 expa i czapka leśnego elfa [na 9 lvl - pancerz +8, zręczność +9] i ametyst (neutralny)

2. Teleport do ithan (10 lvl)płacimy 1k złota i dostajemy 442 expa i możliwość teleportowania się do Ithan.

3. Sir Galien nie lubi pająków (10 lvl)- w magazynie obok zabij: Pająk(0/5), Nocny Pająk(0/5) - 884 expa i 150 złota

4. Zabić szczury zza domu Unila (11 lvl) zleca prawy strażnik przy bramie – zabij: Szczur* (0/3) [albo za domem Unila albo wyżej w jaskini] - 578 expa, 700 złota i pierścień szczurołapa (na 11 lvl – wszystkie cechy +11, sa +11%)

5. Zdobądź mięso dla kucharki z baraków w Ithan (12 lvl) przynieś kucharce 4 półtusze z jelenia – dostaniemy 1,5k expa i 350 złota

6. Zabić niedźwiedzie dla strażnika [prawego] bramy (14 lvl) Zabij: Niedźwiedź brunatny (0/4), Niedźwiedź szary (0/2), Niedźwiedź czarny (0/2) – teraz do Unila po nagrodę – 2,3k expa i miecz półtoraręczny (na 15 lvl dla wojownika i paladyna - atak 125-153)

7. Nadzorca baraków potrzebuje drewno do kominka (15 lvl)do drwala Edgara w Ithan – potem po siekierę do Unila – w Torneg ma Szagarat się okaże – teraz musimy zabić tygrysa (jaskinia obok) – i Szagarat da nam siekierę – a potem Edgar drewno – 1,4k expa, 2oo złota i pierścień łowcy (na 15 lvl - zręczność +12, sa +12%, życie +58)

8. Na trakcie widziano stado czarnych wilków, które atakują nieostrożnych podróżnych (16 lvl)zleca Roan – zabij: Szary Wilk(0/10), Czarny Wilk(0/5) - 1,7k expa i rapier (jednoręczny na 18 lvl - wojownik, paladyn i tancerz ostrzy - atak 122-149)

9. Zabić groźnego wampira z Ithan (18 lvl) zleca strażnik (koło Ratusza) – najpierw mamy go spróbować zabić raz – jest w lewym górnym rogu Orlej Grani – nie da się – młotek da Unil, Edgar da dwie deski, Huslin z jednej zrobi kołek ale by zrobić krzyż potrzebuje gwoździ – te da Nadzorca Baraków – zrobi też krzyż – lejemy wampira – wracamy do strażnika – da 4,7k expa, 3k złota i amulet boga wojny (naszyjnik na 20 lvl – siła +24, zręczność +14)

10. Trzeba odnieść Lutnię od Huslina (19 lvl) cel jest w Torneg przy fontannie – wróć do Huslina – 2,7k expa i 80 PH

11. Pomóż kucharce z baraków w Ithan (19 lvl)udaj się do Galisa z Torneg i kup od niego 3 ryby – 5,4k expa i 500 złota

12. Zaginął wombat Andrzej, spróbuj go odnaleźć (19 lvl)początek przy Biuletynie - udaj się do „Zajazdu u Makiny” (Ithan) i porozmawiaj z Nyquistą [rozmawiamy dokładnie – by dostać „wabik” na wombata] – idziemy na mapkę Wichrowe Szczyty [należy przejść przez 6 jaskiń i wyjść w dolnej części Szczytów – wombat leży na drzewie] – zżera nam „wabik” i wracamy do Nyquisty – 5,4k expa, 2k złota, 10 PH i zwój teleportujący (4 użycia - do Podgrodzia Nithal)

13. Pomóż oswoić wombata Andrzeja (20 lvl)początek u Nyquisty (Zajazd u Makiny) - udaj się do Tuzmer po kakao dla Andrzeja. Porozmawiaj z Dorianem (jest na lewo od Areny Gladiatorów) – sprzeda nam kakao za 3k - zaczekaj na efekt karmienia wombata - ojj i struliśmy zwierzątko.. - zdobądź od zielarza Kowelina (jest w Uroczysku) lekarstwo na bolący brzuszek Andrzeja - zbierz 3 rumianki i zanieś je Kowelinowi - przekaż lekarstwo Nyquiście - zdobądź od któregoś z handlarzy z Tuzmer ziarna kakaowca. Porozmawiaj z Derekiem (Port Tuzmer, z grubsza na środku mapki) – za 5k dostaniemy świeże kakao - zanieś kakao Nyquiście - zaczekaj na efekt karmienia Andrzeja – 9,4k expa, 25k złota, 15 PH oraz Amulet wombata (naszyjnik na 20 lvl – wszystkie cechy +13, sa +13%, życie +70, unik +2)

14. Sir Galien znów potrzebuje pomocy (21 lvl)zabij: Nocny pająk (0/5), Zielony pająk (0/5), Pająk (0/5), Czerwony pająk (0/5), Pająk krzyżak (0/5), Trujący pająk (0/5) [wszystkie obok w magazynie i na czterech poziomach pieczary pod magazynem] – 10,8k expa, 800 złota i broń do wyboru na 21 lvl
A )Dla wojownika, paladyna i tancerza ostrzy Miecz Sir Galiena - atak 146-178, siła +15, sa +13%
B )Dla Maga Różdżka sir Galiena - obrażenia od błyskawic 1-340, intelekt +13, sa +13%
C )Dla Łowcy i Tropiciela Kusza sir Galiena - atak 133-162, zręczność +15, sa +13%, głęboka rana, 10 % szans na +49 obrażeń)

15. Lewy Strażnik przy budynku głównym potrzebuje nowy łuk (21 lvl)u Huslina za kwit – wcześniej trzeba przynieść drewno od Edgara [drwala z Ithan], ale ten chce 10 sztuk złota – daje drewno, z tym że Huslin nie ma dłutka – trza iść do kowala Unila (jak się zgodzimy to odda nam za drewno kasę) – ten z kolei potrzebuje żelazo z kopalni w Werbin – da je nam tam za 5 złota Pijany Górnik – wracamy do Unila – da nam dłutko – idziemy do Huslina – znika pokwitowanie i mamy łuk – wracamy do strażnika – dostajemy 7,2k expa, 1500 złota i długi łuk refleksyjny (dla tropiciela i łowcy na 22 lvl - atak: 175-214, przebicie pancerza +10%)

16. Rupert chce mieć swoje popiersie, pomóż mu je zdobyć (22 lvl)jest w ratuszu – dostaniemy zamówienie dla mistrza Johana w Karka-han – zdobądź blok Białego Marmuru – udaj się do kopalni Karka-Han (na przedmieściach) i odszukaj Gotfryda (szyb wschodni) – zabij nietoperze nękające górników: Nietoperz (0/14), Gacek szary (0/4) – dostaniemy marmur i niesiemy go Johanowi – teraz do Ruperta w Ithan – da sztabę złota wartą 10k – teraz do Johana [zabierze sztabę i da popiersie] – i do Ithan – 8,2k expa i sztaba złota (neutralna)

17. Kucharka z baraków musi urozmaicić żołnierzom posiłki (23 lvl) przynieś marchewkę, pomidora i kalarepę (zakupimy u Esmerily z Domu sióstr koło Matakary) – 9,3k expa i Wekiera (broń jednoręczna dla wojownika, paladyna i tancerza ostrzy: atak 153-188 - na 22 lvl)

18. Bard Grant zniszczył mapę (25 lvl) - poproś kartografa Slina z Karka-han, aby wykonał nową – ten prosi o węgiel – ma go Joseph, pracuje w kopalni Latimera w mieście Werbin – ten potrzebuje lek ,na ból krzyża, od Amry (w Werbin) – a ta trzy kwiaty alpiny do wykonania leku – zrobi nam lek więc do Josepha – ten prosi o zabicie 4 bazyliszków na mapce niżej – da węgiel teraz do Slina – zrobi mapkę – i do Barda w Ithan – 11,8k expa i talizman trzeźwienia I (na 30 lvl – przyspiesza wracanie do siebie o 25%)

19. Zabij roje szerszeni przeszkadzające kupcom, którzy podróżują traktem pomiędzy Werbin a Torneg (34 lvl) Zabij: Rój Szerszeni (0/5) (quest zleca lewy strażnik przy bramie) – są one np. w starych ruinach – 42,1k expa, 1k złota i Świetlisty talizman życia (40% szans na uleczenie 500 hp po walce)

20. Rozpraw się z ghulami w Wiosce Ghuli - zleca lewy Strażnik Bramy (35 lvl) - zabij: Ghul cmentarny (0/5), Ghul nocny (0/10), Ghul słabeusz (0/10), Ghul szaman (0/30), Ghul wojownik (0/30) oraz zabij grupowo: Dowódca Ghuli (0/1) – są one w Wiosce Ghuli (i w grobowcu) – 60,9k expa i naszyjnik uniku (wszystkie cechy +17, unik +7, SA +17%)

21. Zabij orki dla Kapitana straży grodu (40 lvl) - Ork bashwooz (0/12)- Ork zhaghokk (0/12)- Ork kuurgh (0/10)- Ork trarroll (0/10)- Ork wuakl (0/8)-Thowar (0/1) – 17,7k expa i zbroja do wyboru dla łowcy i wojownika (40 lvl)

22. Zdobądź czapkę prawdziwego łowcy dla Huslina (79 lvl) Przynieś Nocną czapkę Huslinowi. Szukaj Łowcy skór w okolicach świątyni Ilami ( Przedmiot można kupic od graczy luz znaleźć na aukcji ) - 50k złota lub ulepszenie kuszy nocy [trzeba mieć wtedy taką kuszę] i 40k expa

23. Zabij Seldera i mnichów na zlecenie Jarena (80 lvl) są w Andarum Ilami. Zabij: Chytry mnich (0/10), Przebiegły mnich (0/15), Spokojny mnich (0/15), Stary mnich (0/15), Wojowniczy mnich (0/15), Wtajemniczony mnich (0/10), Selder (0/1) – 125,2k expa i czerwony naszyjnik dla maga, paladyna i tropiciela na 80 lvl [absorbuje po 50 obrażeń magicznych i fizycznych, cios krytyczny +6%, intelekt i siła po +44, sa +48%]

Proces (99 lvl) - początek u Garusa Tyrraka, niedaleko biuletynu - oddaj list Geltakowi w dzielnicy portowej Tuzmer (widać go na dachu Siedziby Straży Portowej jak wchodzimy do Portu) tuż przed nim stoi strażnik, wycina nam mały numer i.. Porozmawiaj z Dowódcą Straży Portowej ("wycięty numer" pojawia się nam w torbie) - Dowódca Straży Portowej: Na wstępie jednak muszę cię poinformować, że od tego momentu masz absolutny ZAKAZ UŻYWANIA kamieni teleportujących i zwojów (przerwie to questa i już nie będzie można wrócić) - hmm chyba nas w coś wrabiają.. Porozmawiaj z Pebem a następnie z współwięźniem - Możemy albo dać sobie po gębach (otrzymamy w ten sposób przedmiot zaufanie Mietka I) albo nie dawać - zmęczył się pogadaj jak się przedrzemie - zagadnij Mietka w sprawie przesłuchania - porozmawiaj ze strażnikiem drzwi (w tym celu przyda nam się miska leżąca w celi) - udaj się do pokoju strażników do Inspektora Calibana - odpowiadaj na pytania Valinki (kobieta nas ciut połaskocze i zdarzy się zemdleć) - wróć do celi i porozmawiaj z Mietkiem - przyciągnij uwagę strażnika - porozmawiaj ze strażnikiem (w sprawie obiadu - dajemy 100k, tytułujemy "eminencjo" - Strażnik Togo mówi nam w tym miejscu jak brzmi hasło - należy to zapamiętać - idź do pokoju strażników i porozmawiaj z Pogo - spróbuj oszukać Falko w sprawie raportu - ukradnij raport z szafki w pokoju strażników (wyjmujemy dokumenty i obiad) - oddaj raport Falko - przeczytaj dokładnie raport i oddaj go lub spróbuj z niego skorzystać - idziemy do Inspektora Calibana (już dobrze wiemy ile kluseczek więc problemu nie ma) - dostajemy klucz do celi Breka - otwórz celę koło Breka i porozmawiaj z nim - prowokujemy do walki mówiąc, że to my zabiliśmy Alberta i dostajemy szafir do pierścienia - możemy pogadać ze współwięźniem i radzimy, żeby nie rozpowiadał nikomu o tym co zaszło w celi - wróć do celi, nie zwracając uwagi strażników (czyli mijamy strażników cichutko i grzecznie) - dając obiad Mietkowi zdobywamy zaufanie Mietka II - poinformuj Mietka, gdy będziesz gotów - mówi nam o portrecie Makiny, ma go mieć Borka w sali przesłuchań - daj znać strażnikowi i udaj się do sali przesłuchań - portret Makiny zabieramy od więźnia leżącego na kole po czym rozmawiamy z katem Rembakiem (gdy będziemy twardzi to wrócimy na chwilkę do poprzedniej katowniczki) - podpisz oświadczenie leżące na stole - wróć do Rembaka (zgadzamy się wziąć figurkę) - idź do głębokich lochów (i w górę w krzaczki) - oddaj się w ręce strażników - rozmawiamy z Rogo - da nam miksturkę, która oczyści nasze sny z koszmarów i przyspieszy podróż - wypij lekarstwo, a potem porozmawiaj z najbliższą osobą (jak tylko się obudzimy) czyli strażnikiem - podejdź do świętego pisma i złóż zeznanie. Rozejrzyj się po sali - najpierw idziemy poszukać Mietka - prześlizgujemy się koło strażnika, a Mietek z wdzięczności za przyniesiony portret Makiny obdarza nas zaufaniem Mietka III - teraz gadamy ze świętą księgą na stole mówiąc całą prawdę - podejdź do prokuratora - podejdź do adwokata (zabierze i odda szafir jeśli powiemy, że dostaliśmy go od Breka) - podejdź do sędziego (żałujemy) - wróć do adwokata i do sędziego (jeśli mieliśmy 3 zaufania Mietka to weźmie on winę na siebie) - porozmawiaj z najbliższą osobą niedaleko szubienicy (można włączyć słuchaweczki jak kto posiada) - biedny Miecio.. dostajemy nagłej Wizji i.. wróć do Garrusa Tyrraka (zabiera nam klejnot i pierścień - jakby zapytał to pierścień jest jego!) - jeśli już czas, wróć do Garusa 1,3 mln expa, 300 PH, Pierścień Valii, zaufanie Mietka oraz Tajemnicza figurka ( figurki nie należy wyrzucać )


oprócz tego istnieją jeszcze trzy zakończenia - bądźcie uważni i za szybko nie klikajcie:
1) Zawiśniemy obok Mietka jak przyjaciele (totalna klapa) - dostajemy tylko expa i to też niedużo
2) Zdobyliśmy na tyle zaufania Mietka, że on przyzna się do wszystkiego, a nam zostanie darowane życie - 790,7k expa, 70k złota, 100 PH oraz tajemnicza figurka
3) jeśli powiemy zleceniodawcy, że to nie jest jego rodowy pierścień - 700,7k expa, 70k złota i zniszczony pierścień Valii
Ps. Quest dostępny po ukończeniu zadań: Teatr Monticolo i Upiory Córki Lalkarza
Ps.2. jeśli coś jest nie tak - czyli pomimo opisu pierścionka hero nie dostaliście - zgłaszać! się skoryguje

Komentarze

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Wygenerowano w sekund: 0.99
8,940 unikalnych wizyt